Na počátku bylo slovo

A to slovo dalo základ lidské komunikaci. A od komunikace lidské už nebylo daleko ke sdělování informací a určení cest, jak, kam a ke komu se mají tyto informace dostat, tedy ke komunikaci marketingové. Aspoň tak to vidím já - Martina Nešporová. Svou zálibu a posedlost v televizních reklamách jsem přeměnila ve studium marketingu a obchodu na vysoké škole v Ostravě, které jsem pak uplatnila v praxi při tvorbě marketingových strategií i obchodní komunikaci s klienty doma i v zahraničí.

Zaměřuji se zejména na tvorbu reklamních textů a odborných článků ale poskytuji i celkové poradenství v oblasti marketingu. K podrobnějšímu určení, zadání zakázky i poznání dané problematiky se za vámi ráda rozjedu do každého koutu České republiky. V současné době pracuji také pro grafické studio Pixelhouse s.r.o. Tvořím tak nejen webové texty s důrazem na SEO, zajišťuji jejich aktuálnost a korekturu, ale dokáži také zprostředkovat kompletní tvorbu webových stránek, e-shopu včetně návrhu kompletní marketingovou komunikace a podpory.

S nadšenímpro každé slovo...

S nadšením
pro každé slovo...

...se zaměřuji na tvorbu propagačních textů bez omezení oboru či tématu. Ráda poradím i v ostatních oblastech marketingové komunikace.

“S mottem každé slovo je pro mne výzvou se těším na každou novou zakázku a setkání s klientem. ”

Copywriting

Copywriting

Obsahové SEO

Obsahové SEO

Marketing sociálních sítí

Marketing sociálních sítí

Tvorba tiskových materiálů

Tvorba tiskových materiálů

Facebook a Instagram

Facebook a Instagram

Korektura textů

Korektura textů

Když potřebujete napsat dobrý reklamní text, spravovat Facebook nebo třeba vytvořit poutavou tiskovou zprávu...

Copywriting Martina Nešporová

zavolejte mi hned

Globální e-commerce vzroste v příštích pěti letech na více než dvojnásobek. U nás v Česku se obrat e-commerce meziročně zvýší o 15 až 20 %. Tato čísla jasně demonstrují, že on-line, chcete-li obchodně e-commerce svět, do sebe investuje – vydává se, protože jednoduše řečeno vydělává.

A jelikož příjmy z on-line nakupování tvoří stále větší podíl na příjmech obchodníků, ti pak logicky mají tendenci investovat tam, odkud se to tzv. umí vracet. A tak se tentokrát nebudeme soustředit na zákaznickou část nakupování (příjmy), ale na část výdajovou, resp. konkrétní důvody, které vedou společnosti investovat od oblasti e-commerce a jejich řešení. O obrovském boomu e-commerce podnikání psal Shopsys: únor na blogu.

Investice do e-commerce řešení rostou v důsledku potřeby automatizace systémů organizace

V důsledku vývoje technologií i rozvoje společnosti vzniká v pracovním procesu bez ohledu na velikost obchodního subjektu stále větší množství operací a procesů, která je nutné organizovat, vykonávat a plánovat. Majitelé i manažeři firem tak stále pro své podnikání hledají cesty, jak tyto procesy organizovaně automatizovat. K tomuto účelu mohou dokonale sloužit tzv. ERP systémy (Enterprise Resource Planning). Anglickou zkratkou ERP jsou označovány komplexní informační systémy pro danou organizaci, jenž mají zastřešovat činnosti související s jednotlivými pracovními procesy od výroby, vývoje, finance, účetnictví, logistiku, CRM, personalistiku, až přes marketing a obchod. ERP systémy koordinují kompletní data a procesy společnosti do jednoho celku.

Přestože implementace systému bývá časově, investičně, ale i adaptací lidských zdrojů na změnu náročná, automatizace procesů může přinést organizaci vytoužené ekonomické výsledky včetně zjednodušení interních činnosti a finálního výstupu směrem k zákazníkovi.

Pokračování na shopsys.cz