Martina bloguje

Články a rozhovory nejen pro blog shopsys

Přinuťte své zákazníky k akci pomocí videa

Říká se, že obrázek je více než tisíc slov. O kolik víc tedy dokáže vysvětlit takové video? Přesný poměr neznáme, ale co ověřeno je, že video jako nástroj propagace zvyšuje konverzi/akci zákazníka na webu a především pomáhá prodávat!

Video je čím dál populárnější a řekněme si na rovinu stále jednoduší jej natočit vlastními silami, a to naprosto jednoduše a přijatelně kvalitně pomocí mobilního telefonu. Přesto je celosvětově stále málo používané jako marketingový a prodejní nástroj. Máte své webové stránky i e-shop „plný“ kvalitních fotografií a nevíte, jak svůj on-line obchod posunout na další úroveň. Video bude vaším správně zvoleným obchodním partnerem.

Pár důkazů, proč se nebát a použít video

1. Čísla nelžou

Ze 100 vyhledaných výsledků se video objeví ze 70 % a pravděpodobnost, že po zhlédnutí videa zákazník koupí je 64 – 85 % (zdroj dat: blog.kissmetrics.com). Dobrým příkladem je americký prodejce náhradních automobilových dílů Advance Auto Parts. Ti zákazníci, kteří viděli video, zůstali na stránce dvakrát déle a prohlédli více dalších podstránek webu než ti, kteří ne. Firma uvádí, že navíc sdílení videa na Facebooku, pomohlo zvýšit prodej daného produktu. A nezapomeňte, tak jako vidíte na obrázku, přidejte k vašem videu tlačítko pro přímý nákup (ikonu košíku nebo „BUY NOW“) nebo možnost sdílení na vaší sociální síť.

Pokračování na shopsys.cz